کاغذ دیواری چیست؟

یکی از پوشش های بسیار زیبا و مناسب برای سطوح عمودی و دیوار که در انواع، طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع تهیه شده باشد را کاغذ دیواری می گویند. امروزه کاغذ دیواری از مواردی است که در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده فرار می گیرد و طراحان به این نوع پوشش بسیار اهمیت می دهند شاید دلیل آن این باشد که یک طراح دکوراسیون داخلی می تواند با استفاده از کاغذ دیواری فضای خود را به شکل دلخواه بزرگ، کوچک، شلوغ، خلوت، آرام و هرگونه که مد نظرش باشد نشان دهد.

چرا کاغذ دیواری استفاده کنیم؟

  1. قیمت مناسب نسبت به سایر دیوارپوش ها
  2. تنوع فراوان در طرح و رنگ
  3. سرعت انجام کار و سهولت انجام کار
  4. تمیزی کار در حین اجرا
  5. توانایی بالای آن در ست کردن با وسایل و دکور محل
  6. بدون بو و رنگ بودن
  7. قابلیت شستشو داشتن
  8. مناسب برای فضا های پر رفت و آمد به دلیل مقاومت بالا
  9. قابلیت اجرا طرح های منحصر به فرد برای مکان های خاص و سفارشی

قبل از خرید کاغذ دیواری به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • قبل از انتخاب کاغذ دیواری بایستی به این نکته مهم توجه کنیم که این کاغذ دیواری قرار است در کجا نصب شود و چه گروه های سنی در آنجا اقاکت خواهند داشت، باید توجه داشت که این اتاق برای استراحت است یا برای کار؟ اتاق کودک است یا اتاق جوان؟ و…
  • برای اتاق نشیمن بهتر است از رنگ های گرم استفاده کرد برا ی خودمانی و کوچک نشان دادن فضا بهتر است از طرح های شلوغ در این فضا استفاده نمود.
  • برای فضای پذیرایی بهتر است از طرح های عمودی برای نشان دادن حسن شکوه و طرح های افقی برای بزرگ جلوه دادن فضا استفاده نمود.
  • قبل از خرید کاغذ دیواری بایستی به جنس آن، مقاومت آن در برابر ضربه، قابل شستشو بودن آن برای مکان مورد نظر توجه کرد.
بهترین فروشگاه کاغذ دیواری در تهران

معرفی بهترین فروشگاه های کاغذ دیواری تهران

برای اینکه بتوانیم یک خرید حرفه ای و مناسب انجام بدهیم لازم است تا علاوه بر بالا بردن اطلاعات مان را جع به محصول مورد تقاضایمان، اطلاعات مان را راجع به تامین کنندگان و فروشندگان نیز بالا ببریم و با تمایزها و مزیت های شان به صورتی دقیق و مختصر آشنا شویم، در اینجا ما به معرفی تعدادی از فروشگاه های کاغذ دیواری تهران می پردازیم و آنها را به صورت مختصر و مفید برای شما بازدیدکننده محترم معرفی می کنیم تا شما بتوانید با یک دیدگاه مناسب بهترین فروشگاه کاغذ دیواری مد نظرتان را انتخاب کنید.
همچنین شما می توانید برای فهمیدن عملکرد فروشندگان در معیارهای مختلف به فرم های نظرسنجی پایین صفحه شان مراجعه کنید.

بهترین فروشگاه کاغذ دیواری تهران

فروشگاه کاغذ دیواری
بروی عکس کلیک کنید.