لیست بهترین مبل فروشی های تهران- صنعت مبلمان بیش از چهار قرن است که در جهان رواج پیدا کرده است ولی در کشور عزیزمان ایران حدود یک قرن است که تولید و عرضه مبل انجام می گیرد و در حال همه گیر شدن است. با در نظر گرفتن این موضوع می توانیم بفهمیم که صنعت مبلمان بر خلاف صنعت فرش، یک صنعت نوپا و تازه است.

در کشور ما ایران هنوز خانه هایی هستند که به صورت سنتی چیده می شود و از فرش برای نشستن بروی آن استفاده می کنند. و چینش مبلمان در خانه هایشان ندارند. با توجه به دانش کمی که در این زمینه وجود دارد لازم است تا پیش از خرید مبل و هزینه کردن، اطلاعاتی را راجع به کیفیت، طراحی مبلمان و ترکیب رنگ آن ها داشته باشید.
در این مقاله سعی می کنیم به شما کمک کنیم تا اطلاعات بیش تری راجع به مبل بدست آورید و در آخر هم تعدادی از مبل فروشی های تهران در هرمنطقه را به شما معرفی می کنیم.

لیست بهترین مبل فروشی های تهران

راحتی مبل  لیست بهترین فروشگاه مبلمان در تهران

مبلمان تنها یک کالای زینتی و دکوری نیست بلکه یک وسلیه با کاربردهای مشخص نیز می باشد شما از یک مبل برای نشستن و خستگی در کردن و یا پذیرایی از میهمانانتان استفاده می کنید و بایستی راحتی یک مبل را نیز در نظر بگیرید.
پیشنهاد می شود پیش از خریداری مبل، چنددقیقه‌ای را در حالت‌های مختلف، بر روی مبلمان انتخاب شده بنشینید تا از میزان راحتی آن آگاه شوید.. فاصله قسمت پشتی مبل از نشیمنگاه، فاصله مبلمان از زمین و زاویه قرارگیری مبل، از جمله موارد مهمی هستند که بر راحتی مبلمان تأثیر می گذارند.

میزان راحتی مبل

میزان راحتی شما با مبل علاوه بر طراحی مبل به شکل قرارگیری مبلمان در منزل یا محیط کار نیز مرتبط است. پیشنهاد می شود همیشه مبلمانی کوچک‌تر از چیزی که مدنظر خودتان است را انتخاب و خریداری کنید. اگر چیدمان مبلمان فشرده نباشد بهتر است و همچنین پیشنهاد می شود فاصله مناسب بین مبلمان و سایر لوازم خانه را در نظر بگیرید.

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت ساخت مبل

مسائل بسیاری در کیفیت ساخت یک مبل دخیل اند، توجه داشته باشید جنس مبل می تواند در کیفیت مبل تاثیرگذار باشد ولی مهم ترین عامل تاثیرگذار بر کیفیت مبل نیست بلکه عوامل دیگری هم وجود دارند که برکیفیت مبل تاثیرگذارند.
درصورتی‌که در مبلمان انتخابی شما از فلز استفاده‌ شده باشد، به کیفیت اتصال فلز به دیگر قسمت‌های مبل و محل جوش دقت کنید. یک مبلمان با کیفیت علاوه بر زیبایی باید از ساختاری مناسب نیز برخوردار باشد. تراز بودن مبلمان در عمر مفید مبلمان و  همچنین راحتی شما اثر گذار است.

جنس مبلمان

درصورتی‌که به خرید مبلمان چوبی علاقه داشتید، پیشنهاد می شود جنس چوب استفاده‌شده را مد نظر داشته باشید. جنس بخش‌هایی از مبلمان ممکن است فلزی، چوبی و یا حتی پلاستیکی باشد، در همه ی موارد می توان از جنس باکیفیت یا بی کیفیت استفاده کرد.

چوب بهترین مبل فروشی تهران

چوب روسی،راش، گیلاس و چوب گردو، چوب‌های با کیفیتی هستند که در طراحی مبل از آنهااستفاده می‌شوند. مبل‌های ارزان‌قیمت اغلب از چوب‌های لایه‌گذاری شده مانند ام‌دی‌اف استفاده می‌کنند که کیفیتی به مراتب پایین‌تر و در نتیجه قیمتی ارزان‌تر دارند.
در اغلب مواقع، چوب می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت یک دست مبل با کیفیت باشد. چوب از انعطاف‌پذیری، زیبایی و عمر مفید مناسبی برخوردار است.

توجه به ترکیب و هارمونی رنگ ها

چنانچه به هنگام خرید مبل یک عکس از محل قرار گیری مبل داشته باشید می تواند به شما در انتخاب ترکیب رنگ مبل با محیط خانه تان کمک کند. و به تصویرسازی ذهن تان نیز کمک می کند. از لحاظ زیبایی شناختی بهتر است تا رنگ مبل هایتان با رنگ وسایل اطراف مبل در تضاد باشد و یا حداقل یک الی دو مورد از وسایل خانه هم رنگ باشد بر خلاف تصور عامه، قرار نیست تمام وسایل خانه تان هم رنگ باشد.
رنگ قهوه‌ای تیره با رنگ‌های زرد، سبز، قرمز و مشکی هماهنگی دارد و می‌تواند یک تضاد زیبا را در چشمان بیننده نمایان کند. پیشنهاد می شود قهوه‌ای روشن نیز با دیوار‌هایی که ترکیب رنگی تیره‌تر دارند، ست شود
شما می توانید پایه‌ها و بدنه مبل را با دیوار‌های منزل و رنگ قسمت پارچه‌ای را به وسایل خانه ست کنید. این کار باعث می‌شود که مبلمان به‌سرعت به جزئی از دکوراسیون اصلی خانه شما تبدیل شود.

خلاصه:

به هر حال حتی اگر قصد دارید مبلمان تان در تضاد با دیگر وسایل خانه تان باشد، بهتر است به طیف رنگ انتخابی توجه داشته باشید. ترکیب دو رنگ گرم و سرد، نیاز به تغییر تعداد زیادی از وسایل خانه دارد. انتخاب رنگ هماهنگ از نظر طیف، گزینه‌ای راحت تر و امن تر برای ست کردن وسایل خانه با مبلمان است.

جنس پارچه و رویه مبل لیست بهترین فروشگاه مبلمان در تهران

جنس پارچه و رویه مبل بیشتر با سلیقه شما هماهنگ است و چه از نوع چرم باشد و چه پارچه، جیر، مخمل و یا حتی پلاستیک، می‌تواند با کیفیت و یا در نقطه مقابل، چیپ و ارزان‌قیمت باشد.
نکته مثبت در مورد انتخاب پارچه این است که کیفیت آن را می‌توانید با لمس کردن حس کنید. ترک نخوردن، ضخامت مناسب رویه مبل، نرمی، انعطاف‌پذیری از خصوصیاتی هستند که باید در زمینه انتخاب پارچه و چرم به آن دقت فراوان کرد.

توجه داشت باشید

به موضوع هم توجه کنید که کیفیت مبل تنها در موارد ظاهری خلاصه نمی‌شود و ماده‌ای که سطح درونی مبلمان را تشکیل داده است نیز در عمر مفید مبلمان و راحتی این وسیله اثرگذار است.

لیست بهترین مبل فروشی های تهران

در زیر به معرفی لیست بهترین مبل فروشی های تهران می پردازیم تا شما با بهترین فروشگاه های مبلمان تهران آشنا شوید، شما می توانید برای آگاهی از نحوه عملکرد هریک از فروشگاه ها از میزان رضایتمندی مشتریان از کارهای شان آگاه شوید ، برای این کار کافی است تا به فرم های نظرسنجی هریک از فروشگاه های مبلمان مراجعه کنید. از شما عزیزان خواهشمندیم بعد از استفاده از محصولات فروشگاه ها نظراتان را راجع به آن فروشگاه بیان کنید.

*سرینو ادز هیچ مسئولیت و منفعتی از معامله شما ندارد.*

1399/10/22 21:05:47

ثبت ديدگاه

دسته بندی مطالب

برچسب های سایت

آدرس ایران مال آهن فروشی تهران آهن همه ایران مال ایرانمال ایران مال کجاست؟ بازار آهن شاد آباد بازار آهن مکان بازار سنگ البرز بازار سنگ شمس آباد بازار سنگ فاطمیه بهترین سنگ فروش های تهران بورس آهن آلات تهران بورس سنگ فروشی های تهران بورس شیرآلات نفت و گاز پتروشیمی بورس لوله و اتصالات نفت و گاز پتروشیمی تولیدکننده ورق mdf ام دی اف خرید از فروشگاه های ایران مال خرید از فروشگاه های ایرانمال خرید و قیمت ورق mdf ام دی اف خام و روکش دار داخل ایران مال سنگ فروشی تهران سنگ فروشی خوب تهران شاد آباد فروش عمده ورق ام دی اف فروشگاه های ایران مال فهرست بهترین سنگ فروش های تهران قیمت انواع سنگ ساختمانی قیمت روز آهن آلات لیست آهن فروشان تهران لیست بهترین آهن فروشی های تهران لیست بهترین سنگ فروشی های تهران لیست تامین کنندگان شیرآلات نفت و گاز و پتروشیمی لیست تامین کنندگان لوله و اتصالات نفت و گاز پتروشیمی لیست فروشندگان شیرآلات نفت و گاز پتروشیمی لیست فروشندگان لوله و اتصالات نفت و گاز پتروشیمی لیست فروشندگان ورق های ام دی اف mdf لیست فروشگاههای ایرانمال لیست فروشگاه های ایران مال مترو ایران مال مرکز فروش آهن آلات وارد کننده ورق mdf ام دی اف پخش آهن آلات در تهران پخش عمده آهن آلات تهران و ایران کابینت ام دی اف mdf

اطلاعات تماس :

serinno@ser-inno.com

موبایل: 09924948466

وب‌سایت: آژانس بازاریابی سرینو

Go to Top