در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت ها و تولیدکنندگان لوازم ایمنی و حفاظت فردی در تهران و ایران بپردازم.  امروزه تقریبا در همه ی صنایع استفاده از لوازم ایمنی و حفاظت فردی به یک ضرورت تبدیل شده است  و استفاده از آنها از سوی اداره کار الزامی شده است. چرا که این امر موجب حفظ سلامتی و امنیت کارکنان می شود و علاوه بر این یکی از حقوق اوله کارگر و کارمند جهت حفظ سلامتشان حین کار می باشد. اگر بخواهیم محصولات ایمنی و حفاظت فردی را دسته بندی کنیم می توانیم ۸ دسته اصلی برای آن در نظر بگیریم که بیش تر قسمت های حساس بد را پوشش می دهد.
کلاه ایمنی، عینک ایمنی، گوشی صداگیر، ماسک تنفسی، دستکش ایمنی، لباس کار، کمربند ایمنی، کفش ایمنی

متریال استفاده شده در لوازم ایمنی و حفاظت فردی غالبا از متریال های مرغوب و با دوام انتخاب می شود و نوع جنس آن بر اساس کاربرد و کارکرد محصول می باشد. شرکت هایی که متریال های باکیفیت و بر اساس استانداردهای طراحی انتخاب می کنند و یا محصولاتی را می فروشند که دارای تاییدیه های فنی می باشند گزینه های خوب برای خرید هستند. بنابراین برای انتخاب یک شرکت فعال در بخش ایمنی برای خرید لوازم ایمنی مان بهتر است تا با دقت از لحاظ فنی محصول و شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.

لوازم ایمنی و حفاظت فردی

معرفی شرکت های لوازم ایمنی و حفاظت فردی

در زیر به معرفی تعدادی از شرکت ها و تولیدکنندگان لوازم ایمنی و حفاظت فردی در تهران و ایران می پردازیم سعی کردیم تا خلاصه و مفید شرکت ها و تولیدکننده ها را معرفی کنیم تا به راحتی با مزیت ها و تمایزهایشان آشنا شوید. از شما بازدید کننده محترم تقاضا داریم تا با دقت با این کسب و کارها آشنا شوید و بعد از استفاده از محصولات و خدمات شان، حتما در نظرسنجی کسب و کارشان شرکت کنید. تا دیگران هم از نظزات ارزشمندتان استفاده کنند.

شرکت های فروشنده لوازم ایمنی و حفاظت فردی

محل تبلیغ شرکت شما
بروی عکس کلیک کنید.