۱-trello

شاید به نظر کسانی که به تازگی وارد حیطۀ بازاریابی دیجیتال شده اند. ترلو شبیه بقیه صدها شبکه های اجتماعی باشد. ولی اینطور نیست ترلو یک ابزار سازمانی عالی است که می تواند به شما و تیم بازاریابی تان کمک شایانی کند. ترلو ابزاری است که به شما کمک می کند تا پروژه هایتان  را مدیریت کنید و با تیم خود  هماهنگ عمل کنید. اگر هدف شما صرفه جویی در زمان و اجتناب از تعلل است، این ابزار بازاریابی دیجیتال حتما به کارتان خواهد آمد.

به عنوان مثال، شما میتوانید قبل از انتشار پست های وبلاگ خود، آنها را در ترلو به اشتراک بگدارید تا همکارانتان نیز در مورد آن نظر دهند. و نظرات خود را بر آن اعمال کنند. تا گامی مهم در جهت تقویت محتوا برداشته شود.

در گذشته قبل از اینکه ترولو متولد شود ابزار مورد استفاده ایمیل بود که علاوه بر منعظف نبودن کار کردن با آن زمان بر نیز بود و این مورد خود برای کسب و کارها هزینه های زیادی ایجاد می کرد.

با کمک Trello میتوانید هر چیزی را که به استراتژی بازاریابی دیجیتال تان  مربوط می شود در یک جا به اشتراک بگذارید. راه اندازی یک بورد (Board) بیش از چند دقیقه زمان نخواهد برد  و جالب تر آن که شما به سرعت می توانید تمامی کارکنان خود را به این بورد دعوت نمایید، تا همه بدون تعلل دست به کار شوند.

شاید ترلو تنها ابزای نباشد که این کارهای را انجام می دهد ولی می توان گفت با فاصله زیاد نسب به سایرین در جایگاه اول قراردارد.

۲-hoot suite

نمیتوان منکر این واقعیت شد که در حال حاضر شبکه های اجتماعی نقش مهمی را در موفقیت هر شرکت، صرفنظر از اندازه، سابقه  یا صنعت مربوطه، بازی می کنند. همچنین در عصر دیجیتال، بازاریابی شبکه های اجتماعی از الزانات رشد و رونق کسب و کارها است.

ابزاری مانند Hootsuite به شما اجازه می دهد تا زمان پست مطالب خود در شبکه های اجتماعی را از قبل برنامه ریزی کنید و به این ترتیب تا حد زیادی در وقت شما صرفه جویی می شود.

ضمن راه اندازی کسب و کار، شما میتوانید از برخی ویژگی های Hootsuite به نفع خود بهره  ببرید، مانند ویژگی هایی که در ایجاد تعامل با مشتریان شما نقش دارند. به عنوان مثال:

میتوانید در شبکه های اجتماعی، تعدادی اینفلوئنسر را جهت عضویت در تیم بازاریابی خود و همینطور سرنخ هایی را برای عضویت در تیم فروش شناسایی کنید.
میتوانید بدون نیاز به سر زدن به پلت فرم های متعدد و تنها از طریق داشبورد، به نظرات و نوشته هایی که در آن ها از شما نام برده شده است پاسخ دهید.
میتوانید از پاسخهای از پیش نوشته شده استفاده نمایید.
شما با استفاده از این ابزار بخصوص قادر خواهید بود تا پروفایل خود را روی بیش از سی پلت فرم شبکه اجتماعی برنامه ریزی و مدیریت کنید. تصور کنید که می خواستید این کار را با دست و بدون راهنمایی یک داشبورد مرکزی انجام دهید. حتی کارآفرینان مجرب هم از این فکر ناامید می شوند، چه برسد به یک تاجر تازه کار! میتوانید به Hootsuite اجازه دهید تا نقش یک مدیر بازاریابی رسانه های اجتماعی را برایتان انجام دهد.

۳-Google Analytics

مسلما آرزوی بسیاری از کسب و کارهای آنلاین، آنالیز وب سایت بر اساس حوزه و فعالیت کاری آن هاست همانطور که گفته شد، گوگل با ارائه ابزاری به نام گوگل آنالایتیک، توانست مشکلات بسیاری از سازمان ها را حل کند . امروزه استفاده از این ابزار، برای تمامی کسب و کارهای آنلاین که قصد آنالیز سایت خود را دارند.

با استفاده از  گوگل آنالیتیکس، می توان سایت خود را بر اساس نیازها و اهداف خود و کاربران طبقه بندی نمود. این نکته را باید بدانید که گوگل آنالایتیک، یک ابزاری برای تحلیل رفتار کاربران در جهت بهبود آن رفتار در سایت می باشد و تنها ابزاری است که می توان با استفاده از آن، مشکلات و توانایی های یک سایت را شناسایی کرد. با استفاده از آن، می توان آنالیز دقیق و با هدفی که مد نظر ما است را انجام داد و به ما را در رسیدن به سوالات زیر کمک بسیاری نماید.

کدام بخش از سایت برای کاربران جذاب و کدام یک جذاب نیستند؟
چه تعدادی از کاربران، سایت شما را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کرده اند؟
مدت زمانی که هر کاربر در صفحه هدف می گذراند، چند دقیقه می باشد؟
کاربران با توجه به چه هدف و علاقه ای وارد سایت شده اند؟
تعداد کاربران آنلاین سایت شما چه تعداد هستند؟
کاربران از چه وسایلی یا از کدام موتورهای جستجو وارد وب سایت شده اند؟

و….

۴-Hub Spot

وقتی صحبت بازاریابی، فروش و نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به میان میاید، میتوان HubSpot را یکی از نرم افزارهای مهم در این زمینه در نظر گرفت
در این جا میخواهیم بر استراتژی نرم افزار بازاریابی HubSpot تمرکز کنیم. آنچه این شرکت در مورد نرم افزار بازاریابی خود می گوید این است:

HubSpot تمام مراحل بازاریابی شما را، از جذب بازدیدکنندگان گرفته تا عقد قرارداد با مشتریان، یک جا گرد هم می آورد و در اختیارتان می گذارد.

اهمیت عملی و اجرایی بودن استراتژی های دیجیتال مارکتینگ پنهان نیست . شما با استفاده از نرم افزار HubSpot امکان دسترسی به ابزارهایی را می یابید که میتوانند در موارد زیر به شما کمک کنند:

بهینه سازی موتور جستجو
وبلاگ نویسی
لندینگ پیج ها
آنالیتیکس برای تحلیل آمار سایت
شبکه های اجتماعی
سایت
مدیریت لیدهای فروش
تماس سریع
اتوماسیون بازاریابی
ایمیل مارکتینگ

وقتی تمام آنچه لازم دارید در یک نرم افزار متمرکز باشد، لزومی نخواهد داشت تا وقت خود را به جستجو در جاهای مختلف تلف کنید. این به شما کمک میکند تا موفقیت بیشتری را طی روزهای نخست کسب کنید. هر چه باشد، کارهای زیاد دیگری در انتظار شماست.
با کمک نرم افزار بازاریابی جامع HubSpot مطمئن باشید که تمامی راه حل های موجود در بازار را در دست دارید و به همین دلیل، این نرم افزار یک انتخاب عالی برای کسانی است که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند.

 

سه ابزار بعدی در پست های بعد خواهیم گفت.

برای آگاهی از خدمات دیجیتال مارکتینگ سرینو کلیک کنید.

 

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ,دیجیتال مارکتینگ,ابزارهای دیجیتال مارکتینگ,انواع ابزارهای دیجیتال,سئو مارکتینگ,لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ,سئو سایت,شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران,آژانس های دیجیتال مارکتینگ,آژانس دیجیتاب مارکتینگ,بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ,بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران,آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ