در مقاله قبلی ۴ مورد از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را خدمتتان معرفی کردیم

در اینجا قصد داریم ۳ مورد باقی مانده را مفصل خدمتتان معفی نمایید ….با ما باشید.

 

۵-ابزارهای بهینه سازی موتورهای جستجو

بسیاری از ابزارهای رایگان و غیر رایگان برای کمک به بهبود سئو و بهینه سازی جستجوگرها برای شما وجود دارد.

استفاده از این ابزار را می توان یکی از موثرترین راه های بهبود  تقویت سئو سایت دانست، این ابزارها را می توان در سه دسته کلی مطرحر کرد:

۱-ابزارهای چک کردن رتبه

MOZ Pro Rank Tracker
Advanced Web Tracking
Google Search Console

۲-ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک

Backlink Checker
Majestic Backlink History Checker
Buzzsumo

۳-ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

keywordshitter
Google Keyword Planner
SEMrush
Keywordtool.io
Google Trend

۶-مدیریت و بررسی اینفلوئنسر مارکتینگ ها

Followerwonk :
Followerwonk ابزاری برای یافتن، آنالیز کردن و بهینه سازی اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی است. این ابزار دیجیتال مارکتینگ به واسطه امکانات متنوعی که ارائه می کند، مورد توجه بسیاری از دیجیتال مارکترها قرار گرفته است.

Lithium :
Lithium یکی از پلتفرم های بسیار کاربردی است که تجربه شگفت انگیری از مشتری دیجیتال را برای شرکت ها به ارمغان می آورد. این پلفترم در زمینه اینفلوئنسر مارکتنگ خدمات بسیار متفاوتی را به سازمان ها ارائه می دهد.

BuzzStream :
شرکت BuzzStream به آژانس ها و برندها کمک می کند تا بتوانند ارتباط خوبی را مشتری برقرار کنند. این شرکت با کمک اینفلوئنسرها امکانات و خدمات بسیار متنوعی را برای تمامی سازمان ها به ارمغان آورده است.

Traackr :
Traackr یکی از سایت های بسیار کاربردی در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ است که در این راستا ارزش های بسیار منحصر به فردی را ایجاد کرده است. ارائه خدمات این شرکت برای شرکت های بزرگی بوده است و این اعتماد را در آن ها ایجاد کرده است که اینفوئنسر مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است.

BuzzStream :
شرکت BuzzStream به آژانس ها و برندها کمک می کند تا بتوانند ارتباط خوبی را مشتری برقرار کنند. این شرکت با کمک اینفلوئنسرها امکانات و خدمات بسیار متنوعی را برای تمامی سازمان ها به ارمغان آورده است.

Onalytica :
Onalytica یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ است که برای بسیاری از شرکت ها و سازمان ها می توان آن را مورد استفاده قرار داد. از شرکت های جهانی که از این نرم افزار استفاده می کنند، می توان به کوکا کولا، ماکروسافت و لنوو اشاره کرد.

۷- ahrefs ابزاری مناسب برای تجزیه و تحلیل سایت رقبا

ابزار Ahrefs یک ابزار جامع سئو ست که برای افزایش ترافیک سایت مناسب است .این شرکت، اطلاعاتی در حدود ۱۷۰ میلیون کلمه کلیدی در ایالت متحده و بیشتر از ۱۵۰ کشور دیگر را دارد. Ahrefs برای تجزیه و تحلیل رقابتی ابزار فوق العاده ای است  و این امکان را به شما می دهد که چک کنید چه کسانی به رقبای شما لینک دادن، بهترین صفحات رقبای شما کدوم ها هستند و خیلی موارد دیگر. با استفاده از این ابزار می توانید رتبه محتواهایشان رو بررسی کنید و با تجزیه تحلیل شکاف محتوا (Content Gap tool) نقاط ضعف آنها را شناسایی و در محتواهای سایت خودتون لحاظ کنید. یکی دیگر از ابزارهای مهم، ابزار شناسایی بهترین صفحات است (Top Pages Tool) که به شما کمک میکند صفحاتی که بیشترین ترافیک رو داشتند و همچنین میزان ترافیک سایت رقبا رو شناسایی نمایید